09:30
0
کد خبر : 15677

روز کم‌فروغ سرخابی‌های ازبکستان مقابل ایران

جلال‌الدین ماشاریپوف و اوستون اورونوف در دیدار مقابل ایران، برای ازبکستان به میدان رفتند.

روز کم‌فروغ سرخابی‌های ازبکستان مقابل ایران به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یکی از نکات جذاب دیدار ایران و ازبکستان، حضور سه بازیکن لیگ ایران در ترکیب تیم ازبکستان بود.

اوتکیر یوسوپوف دروازه‌بان فولاد که در این مسابقه عملکرد خوبی داشت به همراه ستارگان استقلال و پرسپولیس یعنی جلال‌الدین ماشاریپوف و اوستون اورونوف در این مسابقه برای ازبکستان به میدان رفتند. با این حال ماشاریپوف و اورونوف که این روزها در لیگ ایران بازی‌های درخشانی از خود به نمایش می‌گذارند، در این مسابقه عملکرد پرفروغی نداشتند و نتوانستند به تهدیدی جدی برای تیم ملی ایران تبدیل شوند.

در حسرت بهترین فرصت ازبک‌ها

ماشاریپوف در این مسابقه از ابتدا در زمین قرار داشت و اکثر توپ‌ها ازبکستان در یک‌سوم نهایی زمین به او ختم می‌شد. او با وجود ۷۵ لمس توپ، تنها یک شوت و یک خلق موقعیت به ثبت رساند و بهترین فرصت ازبکستان در این مسابقه را روی پاس تماشایی الدور شومورودوف از دست داد. در پایان بازی صحبت و درگیری ماشاریپوف با هواداران ازبکستان، از اتفاقات جالب توجه این بازی بود‌. او در پایان بازی نمره ۶.۹ را از اپلیکیشن فوت‌موب گرفت.



مصدومیت قدیمی اورونوف 

اوستون اورونوف که در تمرینات روزهای اخیر ازبکستان حاضر بود، به دلیل آسیب‌دیدگی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار نگرفت و پس از ورود به زمین در دقیقه ۷۱، تنها ۲۵ لمس توپ از خود به ثبت رساند. البته او در این بازی هفت پاس داد که هر هفت پاس او سالم به مقصد رسیدند اما مشخصاً ستاره پرسپولیس در حال حاضر توان ۹۰ دقیقه بازی را برای هیچ تیمی ندارد. در پایان بازی، مربی ازبکستان گفت با توجه به مصدومیت او باید به یک برنامه جایگزین فکر کنند که این موضوع، نشان از اهمیت اورونوف برای تیم ملی ازبکستان دارد.


برچسب ها
کد خبر : 15677
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار