17:17
0
کد خبر : 15928

اتهامات بزرگ علیه امباپه؛ شایعه با واقعیت؟

سفر کیلیان امباپه به استکهلم در روزهای اخیر حواشی زیادی را به همراه داشته است.

اتهامات بزرگ علیه امباپه؛ شایعه با واقعیت؟
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ حضور کیلیان امباپه در کشور سوئد همزمان با بازی تیم ملی فرانسه با حواشی زیادی همراه شده است.

کیلیان امباپه چند روز قبل (چهارشنبه تا جمعه) برای تعطیلات همراه با دوستانش به استکلهم سوئد سفر کرده بود و در هتل بانک (مرکز شهر) اقامت داشت. دو روز پس از این که امباپه از استکهلم خارج شد، یک روزنامه سوئدی خبر از متهم شدن او به تعرض جنسی داد. تعرضی که در همان هتل محل اقامت امباپه و در زمان حضور او در هتل گزارش شده بود. 

یک روزنامه سوئدی دیگر گزارش داد که امباپه در حال حاضر به همین دلیل، در حال بازجویی شدن توسط پلیس سوئد است. ظاهرا قربانی تجاوز، به شخص کیلیان امباپه اشاره کرده است. رومن مولینا، خبرنگار مطرح فرانسوی امروز مدعی شد که رئال مادرید در همین راستا، یک جلسه فوری برگزار کرده تا در این مورد تصمیم‌گیری کند.  



به  گزارش روزنامه «اکسپرسن»، دادستانی اعتراف می‌کند که امباپه در این اتهام ادعایی به عنوان «مظنون معقول» طبقه‌بندی شده است، به همین دلیل تحقیقات برای روشن شدن حقایق در حال انجام است. اطرافیان ستاره فرانسوی هر گونه صحت این اتهام را قاطعانه رد می‌کنند و معتقدند این یک تلاش برای بدنام کردن امباپه است‌.

نکته عجیب در این خصوص اما رویکرد باشگاه رئال مادرید برای یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام بود. در عکسی که جود بلینگام ابتدا در صفحه خود منتشر کرد، کیلیان امباپه درست پشت سر او ایستاده است اما در صفحه رئال‌مادرید بلافاصله عکسی بدون ستاره فرانسوی منتشر شد و بلینگام هم عکس قبلی را پاک کرد. هنوز مشخص نیست این اتفاق مربوط به حواشی روز گذشته است یا دلیل دیگری دارد.


برچسب ها
کد خبر : 15928
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار