22:27
1
کد خبر : 16626

مهاجری: اگر بی‌تجربه نبودیم به پرسپولیس نمی‌باختیم!

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: تفاوت ما با پرسپولیس امروز تجربه بود و ما به جوانی و بی‌تجربگی به حریف باختیم.

مهاجری: اگر بی‌تجربه نبودیم به پرسپولیس نمی‌باختیم!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر پس از باخت به پرسپولیس در نشست خبری گفت: خسته نباشید جانانه به بازیکنانم می‌گویم و هوادارانی که تشریف آوردند. امروز روز بد فوتبال برای ما بود. ما از دقیقه یک پرفشار بازی کردیم. امروز به نظرم تجربه تفاوت 2 تیم بود. به خاطر جوانی و بی‌تجربگی به پرسپولیس باختیم. 

دست ما واقعاً خالی است و چند بازیکن در پست‌های غیر تخصصی‌شان بازی کردند. میلاد فخرالدینی باید در پست دفاع راست بازی کند ولی ما مجبور شدیم در سمت چپ از او استفاده کنیم. این تیم به آینده امیدوار است و تلاش بچه‌ها مرا خیلی امیدوار کرد. چند چیز عامل باخت به پرسپولیس بود، اول عدم شناخت من نسبت به تیم بود.

پای بازیکن ما قلم شد و به VAR نرفت!

دوم اینکه بی‌تجربگی بچه‌ها و غافلگیری بازیکنان باعث باخت شد. سوم اینکه داور بازی نیز در مورد کارت زرد سروش رفیعی به نظرم باید به ویدیوچک می‌رفت زیرا که پای بازیکن ما قلم شد! ما ویدیوچک داریم. به تیم داوری البته خسته نباشید می‌گویم. 

من روزهای خوبی برای این تیم می‌بینم. امیدوارم که به اهدافی که می‌خواهد به آنها برسیم. بچه‌ها امروز پا پس نکشیدند و پس از گل دوم نیز 10 نفره حمله کردیم. شرایط تیم درست می‌شود.

امروز شرمنده بچه‌ها شدم

مهاجری در خصوص اینکه چقدر برای تاثیرگذاری در شمس آذر زمان می‌خواهد گفت: ما بعد از بازی با خیبر یک ماه فرصت داریم. فیفادی در این یک ماه قطعا تمرین خواهیم کرد ولی نیاز به تقویت داریم. من نیاز به ابزار داریم و بچه‌ها را امروز در پست‌های غیر تخصصی گذاشتم. امروز من شرمنده بچه‌ها شدم زیرا که از جان و دل مایه گذاشتند. 

من مسئولیت باخت را گردن می‌گیرم. این تیم من است و باید شهامت داشته باشیم و من روزهای خوبی در این تیم می‌بینم.

لیست بزرگسالان 5 جای خالی دارد

مهاجری در خصوص چقدر نیاز به مسلح کردن بازیکن دارد، گفت: ما دستمان خالی است. لیست بزرگسالان 5 جای خالی دارد. من در این خصوص با باشگاه صحبت کردم. بازیکنان ما الان خوب هستند و باید به آنها افتخار کرد و آینده خوبی دارند ولی کامل نیستند. اگر بتوانیم آن 5 بازیکن را پر کنیم، هم برای تعویض‌ها دستمان بازتر می‌شود و هم برای ترکیب‌چینی بهتر خواهیم شد. 
خیلی از جاها نیازمند به تقویت داریم. اولویت ما خرید بازیکن دائمی است. آستانه تحمل‌مان را باید بالاتر ببریم. تا نیم فصل باید آبرومند بازی کنیم و در نیم فصل بتوانیم بازیکنان مدنظر را خریداری کنیم. 

مهاجری در پاسخ به سوال خبرنگار که سرمربی سابق شمس آذر امروز با خیبر، استقلال را شکست داد ولی امروز شمس آذر مقابل پرسپولیس شکست خورد و به نظر تیم شمس آذر ضرر دیده،‌گفت: 

شما گفتید دیگر ضرر دیده و این نظر شماست. من نمی‌توانم نظر بدهم. دوستان شما گفتند که من شجاعت این را داشتم که هدایت تیم را برعهده گیرم. ما امروز مقابل پرسپولیس کاملا حمله کردیم.

2 روز است آمدم و با یک بازی نمی‌شود قضاوت کرد

من گفتم ببازم ولی فوتبال خوبی به نمایش گذارم. 2 روز است که آمدیم. با یک بازی نمی‌شود قضاوت کرد. من نمی‌خواهم در خصوص خیبر اظهارنظر کنم ولی پازل آن تیم کامل‌تر است. شما الان بگویید که چرا دقیقی تیم را ول کرد و رفت؟ من سال‌های سال است که در فوتبال کار می‌کنم و چند تیم را مربیگری کردم که دولتی بوده؟ همه آنها خصوصی بوده است. 

مسجد سلیمان که من سعی کردم تیم را نگه دارم. بقیه تیم‌ها پدیده، سیاه جامگان،‌نساجی، ماشین سازی، خیبر همه خصوصی بوده‌اند.

مربی بزدلی نیستم

من باید چه کار کنم؟ ضد فوتبال بازی کنم؟ آمدم و شجاعانه فوتبال بازی کردم. مربی بزدلی هم نیستم. اینکه جسارت کردیم و مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کردیم و 6 موقعیت گل داشتیم. این شجاعانه بازی کردن، سورپرایز ما بود. گل دوم در لحظه پایانی بود و همه بچه‌ها در حمله بودند که این بی‌تجربگی است. 
برچسب ها
کد خبر : 16626
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

ولی - 9 ساعت پیش

پرسپولیس قهرمانه چه شما تجربه داشته باشی چه نداشته باشی
0 0
پربازدیدترین اخبار