02:04
0
کد خبر : 16641

هانسی فلیک: از حضور در بارسا احساس خوشبختی می‌کنم

هانسی فلیک در خصوص پیروزی خاطره‌انگیز چهار بر صفر تیمش برابر رئال مادرید صحبت کرد.

هانسی فلیک: از حضور در بارسا احساس خوشبختی می‌کنم
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بارسلونا در یکی از شیرین‌ترین شب‌های سال‌های اخیر این باشگاه با چهار گل از سد رئال مادرید گذشت.

هانسی فلیک سرمربی بارسلونا که مرد اول تحول بارسلونا در این فصل محسوب می‌شود، به این پیروزی واکنش نشان داد.

پیروزی چهارگله در خانه رقیب دیرینه

ما خوب کار می‌کنیم. بازی امروز آسان نبود اما خیلی خوب دفاع کردیم. ما باید به بازی به این شکل ادامه دهیم. سفر تازه شروع شده است، ما دوست داریم کارها را به خوبی انجام دهیم و امروز انجام دادیم، باید در همین مسیر به کارمان ادامه دهیم. من همیشه این را می‌گویم، خوشحالم که در بارسلونا کار و زندگی میکنم. این یک کار فوق‌العاده است. من احساس خوشبختی می‌کنم. ما یک بازی فوق‌العاده انجام دادیم. به تیم افتخار می‌کنم. اینکه توانستیم مقابل رئال ۴ گل بزنیم باورنکردنی است. اصلا آسان نبود. ما یکی از بهترین تیم‌های جهان را شکست دادیم.

صحبت‌های بین نیمه

ما تغییراتی ایجاد کردیم و همچنین پرس بیشتری انجام دادیم. در نیمه دوم، کنترل بیشتری بر توپ داشتیم. این چیزی بود که به آنها گفتم.

کلین‌شیت و برنامه تاکتیکی همیشگی 

امروز ما از ۱۰۰ درصد توان‌مان استفاده کردیم. من برای اینیاکی بسیار خوشحالم. ما با کلین‌شیت از اینجا می‌رویم که بسیار ارزشمند است.  همه بازیکنان به برنامه بازی‌مان پایبند هستند و من از این بابت خوشحالم. جواب دادن آن به بازیکنان بستگی دارد که می‌بینید همه آنها به خوبی آن را اجرا می‌کنند. هواداران مستحق چیزی بودند که امروز دیدند. ارتباط بین تیم، باشگاه و هواداران باورنکردنی است.

درگیری با آنچلوتی

درگیری خاصی ندیدم. با او صحبت کردم، همه چیز عادی بود. درگیری‌ خاصی نبود، ما گل را جشن گرفتیم. ما آنقدر بزرگ هستیم که در مورد این مسائل صحبت کنیم.


برچسب ها
کد خبر : 16641
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار