15:39
0
کد خبر : 16655

شروع کابوس‌وار مدافع ایپسویچ؛ بدترین بازیکن لیگ انگلیس را بشناسید!

روز گذشته هری کلارک یکی از عجیب‌ترین نمایش‌های فصل لیگ برتر انگلیس را در دیدار برنتفورد و ایپسویچ تاون رقم زد.

شروع کابوس‌وار مدافع ایپسویچ؛ بدترین بازیکن لیگ انگلیس را بشناسید!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر انگلیس تقابل بین برنتفورد و ایپسویچ تاون بود.

تجربه بازی در یک لیگ به بزرگی لیگ برتر انگلیس، می‌تواند هر فوتبالیستی را به وجد آورد اما هری کلارک مدافع ۲۳ ساله تیم ایپسویچ تاون شاید تا مدت‌ها کابوس اولین بازی ثابت خود در لیگ برتر انگلیس را ببیند. او در شب شکست ۴-۳ تیمش در یک مسابقه جذاب از هفته نهم لیگ برتر انگلیس، ابتدا در دقایق پایانی نیمه نخست با باز کردن دروازه خودی، بازی را به تساوی کشید. سپس در دقیقه ۵۱، پنالتی منجر به گل سوم برنتفورد را به حریف هدیه داد و در دقیقه ۶۹ با دریافت کارت زرد دوم و اخراج زمین، بدترین شروع ممکن برای دوران بازی خود در لیگ برتر انگلیس را رقم زد.

 او که پیش از این تنها ۲۷ دقیقه در دیدار با اورتون برای تیمش به میدان رفته بود، در پایان این مسابقه نمره ۳.۸ از ۱۰ را از سایت‌های معتبر دریافت کرد تا ضعیف‌ترین بازیکن فصل لیگ انگلیس باشد. پیش از این تنها یان بدنارک مدافع ساوتهمپتون در دیداری مقابل منچستریونایتد از سال ۲۰۲۱ در یک مسابقه گل به خودی، اخراج و مرتکب شدن خطای پنالتی برای حریف را ثبت کرده بود.


برچسب ها
کد خبر : 16655
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار