19:49
0
کد خبر : 16668

کریستال پالاس 1-0 تاتنهام؛ پر نوسان و بی برنامه مثل تیم آنژه

هفته نهم لیگ برتر با یک دربی دیگر از شهر لندن همراه شده است. تاتنهام در سلهرست پارک مقابل کریستال پالاس با نتیجه 1-0 شکست خورد.

کریستال پالاس 1-0 تاتنهام؛ پر نوسان و بی برنامه مثل تیم آنژه
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  در دیداری که برای آینده اولیور گلاسنر حیاتی محسوب می‌شد، شاگردان او اراده بیشتری برای کسب پیروزی نشان دادند. با وجود مالکیت بالای اسپرز، شوت‌های آن‌ها در نیمه اول اکس‌جی ناامیدکننده‌ای داشت و زهردار نبودن خط حمله پوستکوعلو باعث شد عقاب‌ها پیشروی کنند. در دقیقه 31' روی پرس سنگین پالاس، میکی فن ده فن مرتکب اشتباه شد تا ژان فیلیپ ماتتا پس از یک پاس زیبا از سوی ابرچی ازه، گل اول بازی را به ثمر برساند. سمت راست خط دفاعی تاتنهام تبدیل به نقطه ضعف این تیم شده بود و به نظر می‌رسد سرمربی آن‌ها هر چه سریع‌تر باید تغییراتی انجام دهد. 

پس از دقیقه 60' تعویض‌های تاتنهام از راه رسیدند تا ریچارلیسون، پاپه مطر سار و تیمو ورنر وارد بازی شوند. آیا تغییرات مطلوبی بود؟ شاید نه اما جیمز مدیسون و دیان کولوسفسکی توسط خط هافبک گلاسنر مهار شده بودند. تاتنهام که در نیمه اول هشت شوت به ثبت رسانده بود، تا آخرین لحظات بازی تنها دو بار دیگر شوت زد. اگر آنژ پوستکوعلو بابت دیدار با برایتون عصبانی بود، در مورد بازی امروز چه واکنشی خواهد داشت؟
برچسب ها
کد خبر : 16668
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار