20:21
0
کد خبر : 16675

فولاد خوزستان ۲-۲ سپاهان؛ جذاب و پرحادثه به سود پرسپولیس!

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی دو تیم سپاهان و فولاد به پایان رسید.

فولاد خوزستان ۲-۲ سپاهان؛ جذاب و پرحادثه به سود پرسپولیس!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در آخرین مسابقه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران،‌ تیم فولاد خوزستان در یک دیدار حساس میزبان سپاهان بود.

در چارچوب دیداری از هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی 2 - 2 رضایت دادند.

در این مسابقه ابتدا کاوه رضایی در دقیقه 25 دروازه میزبان را باز کرد و بعد از این صحنه تلاش‌های فولاد برای جبران نتیجه ادامه داشت. در همین راستا و در دقیقه 33 شاگردان گل‌محمدی در میانه زمین سپاهان صاحب ضربه ایستگاهی شدند که سیاوش یزدانی ارسال سینا اسدبیگی را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.



بعد از این اتفاقات سپاهان دوباره در دقیقه 39 توسط محمدمهدی محبی صاحب گل شد تا دست بالا داشته باشد، اما این بار هم فولاد پیگیر گل تساوی شد که ساسان انصاری در دقیقه 41 کار را مجدداً به تساوی کشاند و بازی در نیمه نخست با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در نیمه دوم سپاهان فرصت‌های مناسبی برای باز کردن دروازه فولاد داشت اما فرصت‌های این تیم یکی پس از دیگری از دست رفتند. در دقیقه ۸۳ پریرا با پاس پشت مدافعان علی اصغر اعرابی را صاحب توپ کرد و او توانست گل سوم فولاد را به ثمر برساند اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید این گل را مردود اعلام کرد تا بازی با تساوی به پایان برسد.



با این تساوی، سپاهان ۱۷ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل پایین‌تر و با یک بازی کم‌تر نسبت به پرسپولیس در رده دوم قرار گرفتند و فولاد ۱۵ امتیازی، در رده پنجم باقی ماند.
برچسب ها
کد خبر : 16675
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار