14:00
0
کد خبر : 15587

گل‌های حیاتی گولسیانی؛ گیورگی تایم در لیگ

اختصاصی/ گیورگی گولسیانی زننده گل پیروزی‌بخش پرسپولیس مقابل چادرملو اردکان بود.

گل‌های حیاتی گولسیانی؛ گیورگی تایم در لیگ به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر تا قبل از تعطیلی دوباره این مسابقات به بهانه فیفادی موفق شد با تک گل سه امتیازی گئورگی گولسیانی از سد چادرملو بگذرد تا همچنان در قامت یک مدعی ظاهر شود.

گولسیانی در شرایطی در این بازی توانست گلزنی کند که این سیزدهمین گل او در لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس و در سومین فصل حضورش در این تیم بود، ضمن اینکه او ۴ بار هم در مسابقات جام حذفی برای پرسپولیس گلزنی کرده است. مدافع گرجی سرخپوشان که یکی از پنالتی‌زنان اصلی پرسپولیس هم محسوب می‌شود، آمار درخشانی در به ثمر رساندن گل‌های حساس برای پرسپولیس دارد و فصل گذشته هم گل قهرمانی ارتش سرخ در لیگ برتر توسط همین چهره زده شد. 

به همین بهانه در ادامه به بررسی مهم‌ترین گل‌های گولسیانی در پیراهن قرمز پرسپولیس می‌پردازیم.

۱- پرسپولیس ۲ - ۲ استقلال 

گولسیانی گلزنی‌های خود برای پرسپولیس را با ثبت یک بریس آغاز کرد و موفق شد دو سال قبل و در اولین فصل بازی برای پرسپولیس، دروازه استقلال، رقیب سنتی قرمزها را ۲ بار باز کند. گولسیانی در ابتدا روی پاس «مهدی ترابی» استقلال را پیش انداخت و در ادامه هرچند استقلال موفق به کامبک شد اما مجدداً این بازیکن گرجی بود که روی پاس ترابی، موفق شد در دقیقه ۸۹ گلزنی کند تا پرسپولیس از شکست در دربی فرار کند. 



۲- پرسپولیس ۱ - ۰ مس رفسنجان

در همان فصل، گولسیانی یک بار دیگر ارزش‌های خود را به رخ کشید و این بار با کمک پنالتی‌‌ای که مهدی عبدی در دقیقه ۳۰ برای پرسپولیسی‌ها گرفت، گلزنی کرد. بازیکنان پرسپولیس در ادامه با حفظ این گل باعث شدند تا اولین گل ۳ امتیازی مدافع گرجستانی در ترکیب سرخپوشان ثبت شود.



۳- پرسپولیس ۳ - ۱ مس کرمان 

مدافع بلندقامت سرخپوشان بار دیگر یک حریف نارنجی پوش و کرمانی را به عنوان قربانی خود انتخاب کرد و توانست در شب پیروزی ۳ بر ۱ پرسپولیس مقابل مس کرمان، ۲ بار دروازه حریف را باز کند. هر دو گل گولسیانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا او در نهایت یک شب درخشان را تجربه کند. 



۴- پرسپولیس ۱ - ۱ ذوب‌آهن

در هفته سوم فصل گذشته و با گل به خودی سروش رفیعی، پرسپولیس فاصله چندانی با شکست در مقابل ذوب‌آهن نداشت اما مدافع گرجستانی مجدداً به داد سرخپوشان رسید و موفق شد روی ارسال وحید امیری، با یک ضربه سر زیبا کار را به تساوی بکشاند. این گل در دقیقه ۸۴ بازی زده شد و به پرسپولیس کمک کرد با امتیاز از زمین بازی خارج شود. 



۵- پرسپولیس ۲ - ۲ صنعت نفت آبادان

در هفته نهم فصل قبل، بار دیگر کار پرسپولیس گره خورد و این تیم تا دقیقه ۷۴ مقابل صنعت نفت آبادان با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شده بود اما در همین دقیقه، داور خطای هند حکیم نصاری در محوطه جریمه طلایی پوشان را پنالتی تشخیص داد تا گولسیانی پشت توپ قرار بگیرد و سرخپوشان را با نتیجه ۲ بر ۱ جلو بیاندازد، با این حال گل به خودی دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۳+۹۰ مانع از این شد که یک گل ۳ امتیازی دیگر به‌ نام گئورگی به ثبت برسد.


۶- پرسپولیس ۲ - ۱ شمس آذر 

در هفته چهاردهم فصل گذشته، پرسپولیس با درخشش دوباره گولسیانی شمس آذر قزوین را شکست داد. گولسیانی در این بازی گل اول را روی پاس دانیال اسماعیلی‌فر به ثمر رساند و گل دوم هم با کمک پنالتی در دقیقه ۸۱ وارد دروازه این تیم قزوینی شد.



۷- پرسپولیس ۱ - ۰ ذوب آهن 

چهار هفته بعد از بریس گولسیانی مقابل شمس آذر، او این بار مقابل تیم اسبق خود یعنی ذوب آهن موفق به گلزنی شد. این گل سه امتیازی که پنالتی هم بود که در دقیقه ۹ این بازی به ثمر رسید.



۸- پرسپولیس ۱ - ۰ مس رفسنجان

گولسیانی گل‌های تأثیرگذار و زیادی را برای پرسپولیس به ثمر رسانده است اما بدون شک مهم‌ترین و جنجالی‌ترین گل این بازیکن گرجستانی، در آخرین بازی پرسپولیس در فصل قبل زده شد، زمانی که گئورگی توانست با گل سه امتیازی خود در دقیقه ۸۶، به سرخپوشان در راه قهرمانی لیگ کمک کند. هرچند طرفداران تیم رقیب معتقد هستند این گل در شرایط آفساید به ثمر رسید اما به هر صورت این گل یک جام دیگر را به باشگاه پرسپولیس هدیه داد.



۹- پرسپولیس ۱ - ۰ چادرملو 

اولین گل گولسیانی در فصل جدید لیگ برتر، یک گل سه امتیازی دیگر برای پرسپولیس بود. در بازی تیم‌های پرسپولیس و چادرملو و در شرایطی که بازی گره خورده بود، گولسیانی موفق شد با تأثیرگذاری ایوب العملود در دقیقه ۵+۹۰ دروازه تیم سختکوش یزدی را باز کند و باز هم به پرسپولیس و طرفدارانش ۳ امتیاز شیرین هدیه بدهد.


برچسب ها
کد خبر : 15587
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار