07:25
0
کد خبر : 15699

مانچینی: بدون شک ژاپن در گروه تیم اول خواهد شد و ما باید تلاش کنیم دوم شویم!

سرمربی ایتالیایی تیم ملی عربستان می‌گوید که ژاپن فرصت‌های زیادی خلق نکرده و در سمت مقابل سعوی‌ها هم نتوانسته‌اند گلزنی کنند.

مانچینی: بدون شک ژاپن در گروه تیم اول خواهد شد و ما باید تلاش کنیم دوم شویم!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان در نشست خبری پس از بازی با ژاپن، با وجود شکست 2-0 در خانه مقابل این تیم، از عملکرد بازیکنانش دفاع کرد.  بازی خوبی داشتیم و در مقابل یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا قرار گرفتیم. حریف فرصت‌های زیادی علیه ما خلق نکرد، اما ما نتوانستیم گل بزنیم.
در خلق موقعیت ضعیف بودیم
باید فرصت‌های بیشتری خلق می‌کردیم. از ابتدا هم می‌دانستیم که تیم ملی ژاپن بزرگ‌ترین شانس صدرنشینی در گروه است و ما باید برای جایگاه دوم با استرالیا رقابت کنیم. ژاپن تیم قدرتمندی است و ما بازی خوبی در برابر یکی از بهترین تیم‌های آسیا انجام دادیم.
در مورد تغییر روش بازی تیم عربستان
قبلاً از من می‌خواستید با سیستم 4-3-3 بازی کنم و حالا که با این سیستم بازی کردم، از من می‌پرسید چرا این کار را کردم! سؤال‌ها باید درباره بازی باشد. مهم‌تر از سیستم بازی، این است که فرصت خلق کنید و گل بزنید.


مسئله عدم حضور منظم بازیکنان داخلی در ترکیب تیم‌های باشگاهی  
نمی‌خواهم در مورد عدم حضور بازیکنان داخلی در لیگ عربستان صحبت کنم، فقط مایلم درباره بازی صحبت کنیم.
افت بدنی بازیکنان عربستان 
بعد از دقیقه 70 شاهد افت عملکرد بدنی بازیکنانمان بودیم که این موضوع باعث شد تمرکز خود را از دست بدهند و گل دوم را دریافت کنیم.
صعود به جام جهانی مهم است نه سرگروهی در دور مقدماتی
مهم‌ترین چیز صعود به جام‌جهانی است. فرقی ندارد اول یا دوم شویم. در سال‌های گذشته، بازیکنان تیم ملی عربستان جوان‌تر بودند و به طور مداوم بازی می‌کردند و توانایی‌های بالایی داشتند اما ما اکنون با شرایط فعلی کار می‌کنیم و باید با همین وضعیت کنار بیاییم.
برچسب ها
کد خبر : 15699
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار