14:43
0
کد خبر : 16577

گزارش رسانه ایتالیایی از خاطرات خوش طارمی مقابل یوونتوس

مهدی طارمی فردا برای اولین بار در دربی ایتالیا در لیست اینتر برای جدال با یوونتوس قرار می‌گیرد.

گزارش رسانه ایتالیایی از خاطرات خوش طارمی مقابل یوونتوس
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ حساس‌ترین مسابقه هفته نهم سری آ ایتالیا امروز بین اینتر و یوونتوس در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا برگزار خواهد شد و مهدی طارمی، یکی از بازیکنان ترکیب اینتر است که سابقه گلزنی مقابل یوونتوس را دارد. 

همین موضوع باعث شده تا در آستانه برگزاری این بازی، رسانه «calcio-news» ایتالیا در گزارشی به آن بپردازد. طارمی پیش‌تر در سال ۲۰۲۱ و در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا با تیم پورتو برابر یوونتوس به میدان رفت و توانست با گلزنی سریع، نقش مهمی در حذف این تیم ایتالیایی ایفا کند. خاطره گل زودهنگام و حذف یوونتوس در این بازی که در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و به سرمربی‌گری آندره‌آ پیرلو برگزار شد، سوژه این رسانه ایتالیایی بوده است. در این مسابقه همه تصور می‌کردند یوونتوس برتری آسانی خواهد داشت اما تنها پس از یک دقیقه و نیم از آغاز بازی رفت در ورزشگاه دراگائو پرتغال، طارمی با هوشیاری خود دروازه شزنی را گشود و وضعیت بازی را تغییر داد.

طارمی البته در بازی برگشت از زمین بازی اخراج شد اما در نهایت، این پورتو بود که به دلیل گل زده بهتر در خانه حریف راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. با توجه به حضور طارمی در ترکیب اصلی مقابل بانک بویز، انتظار نمی‌رود ستاره ایرانی در دیدار حساس با یوونتوس در ترکیب اصلی اینتر جایی داشته باشد.


برچسب ها
کد خبر : 16577
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار