22:43
0
کد خبر : 16629

وردربرمن 2-2 بایرلورکوزن؛ لغزش دوباره تیم آلونسو، دیگر خبری از معجزه نیست!

بایرلورکوزن از روزهای اوج خود در فصل گذشته کمی فاصله گرفته است.

وردربرمن 2-2 بایرلورکوزن؛ لغزش دوباره تیم آلونسو، دیگر خبری از معجزه نیست!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در چارچوب هفته هشتم بوندسلیگا، بایرلورکوزن در یک دیدار دشوار در وزر اشتادیون میهمان وردربرمن بود. در نیمه اول این شاگردان اوله ورنر بودند که شروع بهتری داشتند و همچنین در مجموع نیز تیم برتر زمین بودند. بااین‌حال ورکسلف توانست با گذشت زمان بازی را تحت کنترل خود بگیرد و در اولین موقعیت جدی خود موفق شدند دروازه وردربرمن را باز کنند. در نهایت نیز 45 دقیقۀ ابتدایی با تک گل ویکتور بونیفیس به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز شاگردان ژابی آلونسو توانستند تسلط خود روی بازی را حفظ کنند و اجازه ندادند میزبان دوباره خودنمایی کند. هر چند وردربرمن نیز بیکار ننشست و از طریق ضد حملات روی دروازه لوکاس هرادسکی چندین بار خطر آفرینی کردند. در سوی دیگر نیز هر چند بازیکنان بایرلورکوزن به‌راحتی می‌توانستند به محوطه جریمۀ میزبان برسند؛ اما نمی‌توانستند ضربه نهایی را بزنند. 

در نهایت نیز به‌خاطر اینکه موقعیت سوزی خود مجازات شدند ماروین دوکش گل تساوی بخش را زد. البته طولی نکشید تا فلیکس آگو با باز کردن دروازۀ خودی باعث شود دوباره همه چیز به حالت اولش برگردد. بااین‌حال پس از این گل به خودی، شاگردان اوله ورنر تسلیم نشدند و رومانو اشمید درحالی‌که انتظار می‌رفت بازی با پیروزی ورکلسف به پایان برسد، در واپسین دقایق دروازه‌شان را باز کرد تا بازی یک‌بار دیگر به تساوی کشیده شود.

با این تساوی، بایرلورکوزن 15 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته و پنج امتیاز فاصله با لایپزیش صدرنشین دارد. هر چند اگر اونیون برلین فردا مقابل آینتراخت فرانکفورت پیروز شود، آن‌ها به رتبه چهارم سقوط خواهند کرد.
برچسب ها
کد خبر : 16629
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار