12:40
0
کد خبر : 16647

توضیح باشگاه ذوب‌آهن در مورد آبیاری عجیب فولادشهر

باشگاه ذوب‌آهن با انتشار بیانیه‌ای در خصوص آبیاری دستی چمن ورزشگاه فولادشهر توضیحاتی ارائه داد.

توضیح باشگاه ذوب‌آهن در مورد آبیاری عجیب فولادشهر
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر و به نقل از رسانه باشگاه ذوب‌آهن،  انتشار تصاویر مربوط به آبیاری دستی چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان در جریان مسابقه بین تیم‌های ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان با واکنش‌هایی همراه شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که باشگاه ذوب‌آهن اخیراً ۵۷ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه هزینه کرده و سیستم آبیاری مکانیزه‌ای نیز در این ورزشگاه نصب شده است.
باشگاه ذوب‌آهن در توضیح این موضوع با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که آبیاری دستی چمن ورزشگاه فولادشهر به دلیل انجام پروژه «اورسیدینگ» انجام شده است. این باشگاه نوشت: 
در پی انتشار تصاویر مربوط به آبیاری چمن ورزشگاه فولادشهر قبل از دیدار تیم ذوب‌آهن مقابل گل‌گهر سیرجان، به اطلاع می‌رساند به جهت جلوگیری از صدمه دیدن لوله‌ها و اتصالات سیستم آبیاری مکانیزه تحت فشار در هنگام اجرای پروژه اور سیدینگ چمن این ورزشگاه، موقتا آبیاری به صورت دستی صورت گرفت.
ذوب‌آهن همچنین توضیح داد: سیستم آبرسانی چمن ورزشگاه فولادشهر مانند سایر عملیات عمرانی که سال‌ها به صورت سنتی انجام می‌شد همچون سایر پروژه‌های عمرانی این مجموعه به همت و تلاش پرسنل شریف شرکت و باشگاه ذوب آهن از صفر تا صد روزآمد شده و مطابق با جدیدترین سامانه‌های روز جهان می‌باشد.
این باشگاه در پایان بیانیه خود نوشت: بدیهی است ورزشگاه بزرگ فولادشهر اصفهان به‌عنوان یکی از معدود باشگاه‌های کشور که واجد همه شرایط و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا ست در هفته‌های آتی آنگونه که در شأن نام بلند خانواده پر افتخار ورزش ذوب آهن است میزبان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.



برچسب ها
کد خبر : 16647
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار