19:10
0
کد خبر : 16666

تراکتور 2-0 آلومینیوم؛ آشتی تراکتور با ورزشگاه خانگی

تراکتور با انجام یک بازی منطقی سه امتیاز بازی با آلومینیوم را به دست آورد.

تراکتور 2-0 آلومینیوم؛ آشتی تراکتور با ورزشگاه خانگی
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  تیم فوتبال تراکتور با یک نمایش درخشان و حساب شده با نتیجه دو بر صفر آلومینیوم اراک را شکست داد و سه امتیاز مهم دیدار خانگی را به دست آورد تا با پیروزی به استقبال بازی با استقلال برود.

شاگردان دراگان اسکوچیچ در این مسابقه کم اشتباه ظاهر شدند و موقعیت چندانی در اختیار بازیکنان آلومینیوم قرار ندادند، عملکرد یکنواخت و بازی مسلط تراکتوری‌ها شرایطی را ایجاد کرده بود که توپ و میدان در اختیار آنها باشد و به واسطه همین اتفاق بازیکنان جوان آلومینیوم فرصتی برای خلق موقعیت نداشته باشند.

نیمه نخست این مسابقه با حملات تراکتور شروع شد و آنها روی پاس‌های فوق‌العاده امیرحسین حسین زاده دو گل توسط اشترکالی و هاشم‌نژاد وارد دروازه خلیفه کردند و بعد از آن هم چند موقعیت خوب گلزنی دیگر داشتند که دروازه‌بان جوان آلومینیوم مانع این اتفاق شد.

نیمه دوم اما شرایط مسابقه متفاوت بود و تراکتور بیشتر به حفظ توپ و کنترل جریان مسابقه پرداخت و دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه‌ای داشتند که تبدیل به گل نشد و در نهایت بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان رسید.

تراکتور با این نتیجه موقت در رتبه سوم لیگ برتر قرار گرفت و در صورت شکست سپاهان مقابل فولاد می‌توانند در رتبه دوم حضور پیدا کنند، آلومینیوم اراک هم همچنان با 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول باقی ماند.
برچسب ها
کد خبر : 16666
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار