22:31
0
کد خبر : 16688

اینتر ۴-۴ یوونتوس؛ جنون فوتبال در جشنواره کامبک‌ها

در شب حضور کوتاه مهدی طارمی، دیدار تماشایی اینتر و یوونتوس با تساوی چهار بر چهار به اتمام رسید.

اینتر ۴-۴ یوونتوس؛ جنون فوتبال در جشنواره کامبک‌ها
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در دیدار بزرگ هفته نهم سری آ موسوم به دربی ایتالیا، اینتر در شهر میلان از رقیب دیرینه خود یوونتوس پذیرایی کرد.

این مسابقه دیدنی و تماشایی در دقیقه ۱۵ با پنالتی پیوتر زیلینسکی برای اینتر آغاز شد اما یوونتوس تیاگو موتا، خیلی زود به این دو گل واکنش نشان داد. پنج دقیقه بعد، دوشان ولاهوویچ گل تساوی را به ثمر رساند و در دقیقه ۲۶ و روی حرکت تماشایی چیکو کونسیسائو، تیموتی وه‌آ گل دوم یوونتوس را وارد دروازه اینتر کرد.

این اما پایان کامبک‌های نیمه اول بازی نبود و اینتر، در دقیقه ۳۵ با گل مخیتاریان به بازی برگشت. دو دقیقه بعد، بار دیگر یک ضربه پنالتی به سود اینتر اعلام شد و زیلینسکی این فرصت را هم تبدیل به گل کرد تا افعی‌ها سه بر دو پیش بیفتند. در دقیقه ۵۳، دنزل دامفریز گل چهار اینتر را زد تا همه تصور کنند کار برای یوونتوس به پایان رسیده است.



این بار نوبت درخشش کنان ییلدیز ترکیه‌ای رسید تا با گلزنی در دقایق ۷۲ و ۸۲ با دو ضربه دقیق و خوب، کامبک دوم یوونتوس را تکمیل کرد و بازی چهار بر چهار شد. مهدی طارمی ملی‌پوش تیم ملی کشورمان نیز از دقیقه ۸۷ برای اینتر وارد زمین شد اما نتوانست در این فرصت کوتاه، کار خاصی از پیش ببرد. اینتر با ۱۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و یوونتوس نیز در رده سوم ۱۷ امتیازی شد تا ناپولی صدرنشین و ۲۲ امتیازی، برنده بزرگ این بازی باشد.


برچسب ها
کد خبر : 16688
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار