23:36
0
کد خبر : 16696

اسلوت: از تساوی مقابل ارسنال خوشحالم

آرنه اسلوت، سرمربی ليورپول، مدعی است که بازیکنان آرسنال سعی در از جریان انداختن بازی داشتند و به همین دلیل زمانی که صاحب توپ می‌شدند خودشان را روی زمین مینداختند.

اسلوت: از تساوی مقابل ارسنال خوشحالم
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  در مهم ترین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس، آرسنال و ليورپول در ورزشگاه امارات به تساوی ۲-۲ رضایت دادند تا منچسترسیتی بعد از چند هفته موفق به بازپس گیری صدر جدول از شاگردان آرنه اسلوت شود.

ليورپول بازی را بهتر آغاز کرد اما این آرسنال بود که گل نخست بازی را خیلی زود توسط بوکایو ساکا به ثمر رساند. اگرچه که شاگردان آرنه اسلوت در این بازی دو بار از آرسنال عقب افتادند اما توانستند گل های خورده را جبران کنند و در نهایت با یک امتیاز از امارات خارج شوند.

سرمربی ليورپول در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:

 بازی بسیار سختی بود و خوشحالم که با امتیاز از آن خارج شدیم. پیش بینی این دیدار سخت را داشتیم و خودمان را برای هرچیزی آماده کرده بودیم. امروز واقعا قوی ظاهر شدیم.

می‌دانم که دوست دارید درمورد مدعیان قهرمانی صحبت کنید چرا که این بخشی از شغل شما است. اما آیا امتیاز گرفتن در چنین دیدار خارج از خانه ای آسان است؟ سبک بازی تیم که منجر به امتیاز گرفتن از آرسنال شد برای من بسیار خوشحال کننده بود.

در مورد اینکه لیورپول در هفته های اول با تیم های آسان تر بازی کرده و برنده شده 

این همان موردی است که من را حسابی سورپرایز کرد که مردم می‌گویند شروع راحتی در لیگ برتر داشتیم.

همه کسانی که در لیگ برتر کار می‌کنند، قبل از اینکه کارم را در ليورپول شروع کنم به من گفتند که در انگلیس بازی آسانی وجود ندارد‌ اما انگار اکنون قضیه فرق کرده اشت.

اسلوت در دقیقه ۷۲ این بازی به علت اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد. کارت زردی که سرمربی ليورپول روایت جالبی از آن تعریف کرد:

 آرسنالی ها وقتی توپ را دراختیار داشتند مدام روی زمین میفتادند.

در آن دقیقه را به ابراهیم کوناته گفتم فکر کنم این یک شوخی است. کمک داور این صحبت من را شنید و فکر کردم دارم به او اعتراض میکنم و سپس داور را مجاب کرد تا به من کارت بدهد.

درمورد عملکرد داروین نونینز و ترنت الکساندر آرنولد در این مسابقه 

 اگر باشگاه بزرگی هستید پس نیاز به بازیکنان باکیفیت دارید و در غیر این صورت به نتیجه نخواهید رسید‌‌. شما نیاز به بازیکنانی دارید که تفاوت ها را رقم بزنند. ما باید در این هدف به داروین و ترنت اعتبار دهیم.
برچسب ها
کد خبر : 16696
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار