16:34
0
کد خبر : 2808

گل‌گهر ۳-۰ نساجی؛ ناخدای یونانی پاگشای ساکت را خراب کرد!

با برد قاطعانه برابر نساجی حالا شاگردان مارینوس اوزینیدیس چهره یک تیم مدعی برای حضور در جمع بالانشینان به خود گرفتند.

گل‌گهر ۳-۰ نساجی؛ ناخدای یونانی پاگشای ساکت را خراب کرد!

به گزارش سایت فوتبال برتر؛ گل‌گهر خیلی آرام و در سکوت خودش را در میان بالانشینان جدول جای داده است. آنها دقایقی قبل با ۳ گل نساجی را در سیرجان شکست دادند و یک بازی برتر را مقابل شاگردان ساکت الهامی انجام دادند که برای فرار از سقوط نیاز مبرم به امتیاز داشتند.

این تیم در حالی دومین دیدار پیاپی خود را در خانه پشت سر گذاشت که بعد از شروع مجدد بازی‌ها نتایج خوبی گرفته است. شاگردان اوزونیدیس پس از برد دیدار جام حذفی خود و پیروزی برابر فولاد در اهواز با بدشانسی نتوانستند برتری خود برابر پیکان را حفظ کنند و در لحظات پایانی با دریافت گل به تساوی رسیدند اما با این حال شرایط خوبی را سپری می‌کنند. برخلاف گل‌گهر نساجی در شرایطی بحرانی و البته با سرمربی جدید پا به این دیدار گذاشت.

تیم محبوب شهرخسته با لوکاس آلکاراز اسپانیایی هم به جایی نرسید تا مدیران این تیم دوباره تصمیم به بازگشت ساکت الهامی بگیرند؛ کسی که پس از قهرمانی نساجی در جام حذفی با حواشی زیادی از این تیم کنار گذاشته شد و در نیم فصل اول هم عملکرد بسیار ضعیفی با مس رفسنجان داشت اما دوباره به جمع قائمشهری‌ها بازگشت تا بتواند نساجی را در راه برای بقا در لیگ برتر کمک کند.

گل گهر بازی را هجومی آغاز کرد تا اینکه در دقیقه ۲۲ کرنر ارسالی توسط رزاقپور از سمت راست دروازه نساجی، روی تیر اول فرود آمد و پس از برخورد به مدافعان نساجی، در قوس محوطه جریمه به تورس رسید و گل اول بازی توسط این هافبک اسپانیایی به ثمر رسید. در دقیقه 38 هم گل گهر که همچنان سوار بر بازی بود می توانست به گل دوم برسد. حرکت تهاجمی سحرخیزان و یک-دو با رزاق‌پور، توپ را در فضایی ایده‌آل به سحرخیزان رساند که ضربه‌ او با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

با شروع نیمه دوم بازیکنان نساجی تهاجمی تر کار کردند و روی صحنه های بسیار زیادی قصد خلق موقعیت داشتند اما پیش از محمدرضا اخباری، مدافعان گل گهر اجازه ایجاد موقعیت را نمی دادند تا اینکه در دقیقه ۶۱ ارسال پای چپ روبرتو تورس با پرواز احمدرضا زنده روح در آسمان محوطه جریمه نساجی همراه شد تا دومین گل این بازی هم به ثمر برسد.

این پایان کار گل گهر نبود. در دقیقه ۸۸ سعید سحرخیزان مهاجم ۲۰ ساله گل گهر روی یک پاس از سمت راست در عمق با دروازه نساجی تک به تک شد و دروازه علیرضا رضایی را باز کرد. نساجی با این شکست و تا پیش از پایان بازی های این هفته در رده شانزدهم قرار گرفت. بی شک الهامی در راه عملیات نجات از سقوط کار سختی پیش رو دارد.

اما گل گهر در شرایطی که برخی از بالای جدولی ها هنوز بازی هایشان انجام نشده و برخی مثل سپاهان و تراکتور بازی عقب افتاده دارند، با ۳۰ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت. جایگاهی که با توجه به ۳۰ امتیازی بودن این تیم می تواند معادلات تازه ای در بالای جدول رقم بزند.

 

خلاصه بازی گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران را تماشا کنید:

 

برچسب ها
کد خبر : 2808
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار