18:03
0
کد خبر : 2813

فولاد یک- ملوان یک؛ توقف پدیده لیگ در حضور ستاره‌های سرباز

دیدار تیم‌های فولاد و ملوان در فولاد آرنا با تساوی یک-یک به پایان رسید.

فولاد یک- ملوان یک؛ توقف پدیده لیگ در حضور ستاره‌های سرباز

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ فولاد خوزستان امروز در ورزشگاه فولاد آرنا میزبان ملوان بندرانزلی بود. فولاد که فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرده، حالا پس از علیرضا منصوریان و ایگناسیو ماترتیتز، احمد آل‌نعمه را برای دومین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌دید. از آن طرف ملوان که در این فصل پدیده لیگ بوده و هفته گذشته هم استقلال صدرنشین را متوقف کرده بود، در اهواز به دنبال کسب امتیاز بود. نکته جالب اینکه مهدی تارتار در این مسابقه بالاخره از میلاد سرلک و محمد عمری، دو ستاره سرباز و پرسپولیسی خود در ترکیب اصلی استفاده کرد.

نیمه اول بازی دو تیم اتفاق خاصی را به دنبال نداشت و با اینکه تصور می‌شد فولاد به عنوان تیم میزبان فوتبالی تهاجمی را ارایه دهد اما این اتفاق رخ نداد. با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵۱ حرکت ملوانی‌ها از سمت راست در محوطه به محمد عمری رسید و پاس خوب مهاجم نیم‌فصل اول پرسپولیس به دهانه دروازه با تکل محمدرضا سلیمانی به سمت توپ به گل تبدیل شد‌.

بعد از گل ملوان، فولاد حملاتی را روی دروازه میهمان خود تدارک دید و در دقیقه ۵۷ ضربه قیچی برگردان خطرناک پریرا به گل تبدیل شد اما داور آفساید اعلام کرد.

فولاد در ادامه کار روی حرکات ساسان انصاری موقعیت‌هایی برای گل زدن داشت تا اینکه محمد عسگری در دقیقه ۸۸ موفق به زدن گل تساوی شد. ارسال از سمت راست برای ساسان انصاری با پاس او به محوطه در شرایط نامتعادل همراه شد و محمد عسگری که از میان مدافعان ملوان فرار کرده بود با ضربه‌ای دقیق با پای چپ گل تساوی را برای تیمش زد. این بازی با تنش ها و برخوردهای زیادی از طرف بازیکنان دو تیم همراه شد و هواداران و بازیکنان فولاد به وقت کشی بازیکنان ملوان معترض بودند.

خلاصه دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 2813
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار