22:25
0
کد خبر : 3083

نویدکیا: خداحافظی نکردم ولی به هرقیمتی کار نمی‌کنم

سرمربی مس رفسنجان گفت: خداحافظی که نه اما تعهداتی بود. از روزی که من مسئولیت تیم را بر عهده گرفتم، قرار بود تا تاریخی به بچه‌ها پرداختی داشته باشند.

نویدکیا: خداحافظی نکردم ولی به هرقیمتی کار نمی‌کنم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان درمورد اینکه گفته می‌شود از این تیم خداحافظی کرده، گفت: خداحافظی که نه اما تعهداتی بود. از روزی که من مسئولیت تیم را بر عهده گرفتم، قرار بود تا تاریخی به بچه‌ها پرداختی داشته باشند.

او ادامه داد: از اول فصل تا به حال هیچ دریافتی نداشتند و به خاطر من حرفی نزدند. قرار بود تا پانزدهم شانزدهم پرداختی داشته باشند و مقداری از پول‌های سال قبل هم مانده است. قرار بود در نیم فصل، مطالبات امسال را به 50 درصد برسانند ولی فعلا خبری نیست.

نویدکیا گفت: مسوولان باشگاه روز اول که صحبت کردیم تعهد دادند. از آن‌ها خواستم تاریخ بدهند تا بتوانم تیم را اداره کنم و با آرامش کار کنیم. بازیکنانی که در سپاهان با من بودند، می‌دانند کار کردن به هر قیمتی برایم مهم نیست. باید روی اصول و برنامه ریزی باشد.

سرمربی مس در پایان گفت: اگر تعهداتشان را انجام دادند و من مقابل بازیکنانم خراب نشدم کار را ادامه می‌دهیم. اگر نتوانستند امیدوارم موفق باشند. هرکسی فکر می‌کنند بتواند تیم را با این شرایط بهتر از من اداره کند ان‌شاالله بیاورند.

اختصاصی | صحبت های محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان بعد از برد مقابل استقلال

برچسب ها
کد خبر : 3083
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار