19:53
0
کد خبر : 5098

گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان؛ کامبک رویایی خوزستانی‌ها در سیرجان

استقلال خوزستان در عرض 2 دقیقه موفق شد بازی باخته را با تساوی تعویض و با گل‌گهر امتیازات را تقسیم کند.

گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان؛ کامبک رویایی خوزستانی‌ها در سیرجان

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ امروز در هفته بیست و چهارم لیگ برار دیدار تیم‌های گل ‌گهر و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند. گل گهر در شرایطی که در 3 بازی اخیر خود طعم برد را نچشیده اما در جدول حاشیه امنیت دارد. البته سیرجانی ها دوست دارند در رتبه بهتری لیگ را به پایان برسانند اما این تیم امروز هم در کسب برد ناکام ماند. در آن سوی میدان هم استقلال خوزستانی قرار دارد که برای بقا در لیگ به امتیاز گرفتن از بازی امروز نیاز مبرم داشت و توانست گل گهر را در خانه متوقف کند.

ترکیب گل‌گهر سیرجان: محمدرضا اخباری، سامان فلاح، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا کوشکی، بهنام برزای، مهدی ممی‌زاده، قائم اسلامی‌خواه، اریک باگناما، سعید سخرخیزان.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزیم گروسیان، علی هلیچی (54- بهروز بارانی)، محمود مطلق‌زاده، حسن شوشتری، علیرضا خوش‌کفا، احمدرضا جلالی، عثمان اندوگ، محمد آبشک، جواد آقایی‌پور، آسو رستم، پیمان رنجبری.

بازی در دقایق ابتدایی با مالکیت گل گهر آغاز شد. در دقیقه 9 نفوذ کوشکی از سمت راست با کات بک او همراه شد و مدافعان استقلال خوزستان توپ را قطع کردند. بازیکنان تیم میزبان در دقیقه 20 هم فرصت گلزنی داشتند اما شوت از راه دور ابوالفضل رزاق‌پور به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

استقلال خوزستان که تحت تاثیر عملکرد گل گهر داشت همچنان مجبور به ارایه بازی دفاعی بود. در دقیقه 27 نفوذ سعیدسحرخیزان با ضربه چیپ این بازیکن از کنار دروازه استقلال خوزستان با فاصله اندک به بیرون رفت.

گل گهر این فرصت را داشت که نیمه اول را با برد به رختکن برود. فرصت خوب در محوطه جریمه استقلال خوزستان برای اسلامی خواه فراهم شد اما استپ ضعیف او این موقعیت را به باد داد. حملات گل گهر در نیمه دوم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 55 اریک باگناما با پاس در عمق فوق‌العاده از میان میدان سعید سحرخیزان را پشت مدافعان استقلال صاحب توپ کرد و این بازیکن با تیزهوشی در فرصت تک به تک دروازه خوزستانی ها را باز کرد.

درحالی که به نظر می رسید بازی با همین یک گل به پایان رسید اما در دقیقه 90 حرکت خوب تیکدری از سمت راست با ارسال او همراه شد و توپ در سمت دیگر محوطه جریمه به پوریا لطیفی‌فر رسید و پاس کات بک او با ضربه زمینی اسلامی‌خواه همراه شد و دروازه استقلال خوزستان باز شد.

گل گهری ها داشتند خودشان را برای جشن این برد خانگی آماده می کردند که در دقیقه 92 ارسال ساویو روبرتو روی دروازه گل‌گهر با ضربه سر آسو رستم همراه شد و محمدرضا اخباری اشتباه بزرگی انجام داد و دروازه گل‌گهر باز شد.

پس از به ثمر رسیدن گل اول فشار استقلال خوزستان بیشتر شد و نفوذهای آنها از سمت چپ و راست با ارسال به داخل محوطه همراه شد و دفع ناقص مدافعان گل‌گهر پشت محوطه به مطلق‌زاده رسید و ضربه سرکش این بازیکن وارد دروازه گل‌گهر شد تا طلسم نبردن های تیم سیرجانی ادامه پیدا کند.

خلاصه بازی گل گهر ۲-۲ استقلال خوزستان را تماشا کنید:

عکاس: جواد نادری‌پور / اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 5098
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار