13:34
0
کد خبر : 16654

جدال‌های حساس بالانشینان، پایان‌بخش هفته نهم لیگ

هفته نهم لیگ برتر ایران امشب با برگزاری دو مسابقه به پایان می‌رسد.

جدال‌های حساس بالانشینان، پایان‌بخش هفته نهم لیگ
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ هفته نهم لیگ برتر امروز با انجام دو دیدار حساس به پایان خواهد رسید.

دو تیم مدعی تراکتور و سپاهان پس از کسب نتایج متفاوت در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا، امروز برابر رقبای آماده خود یعنی آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان به میدان خواهند رفت تا تکلیف هفته نهم لیگ برتر ایران مشخص شود. سپاهان با پیروزی در بازی این هفته، فرصت حضور دوباره در صدر جدول را دارد و تراکتور نیز به دنبال جبران شکست مقابل فولاد در آخرین بازی لیگ برتری خود است.

تراکتور - آلومینیوم اراک؛ تقابل تیم‌های آماده 

تراکتور که فصل را با حضور در رتبه‌های بالایی جدول آغاز کرده بود، پیش از جدال با استقلال برای بازگشت به روند پیروزی در لیگ به مصاف آلومینیومی می‌رود که فرصت حضور در رتبه‌های بالای جدول را دارد. تیم مجتبی حسینی که در پنج هفته ابتدایی لیگ نبرده بود، حالا به سه برد متوالی رسیده و در دو مسابقه اخیر خود، چهار بار دروازه ذوب‌آهن و فولاد را باز کرده است. فصل قبل دو دیدار رفت و برگشت و دوئل بین پاکو خمس اسپانیایی و مجتبی حسینی با ۴ امتیاز برای ماتادور و یک امتیاز برای حسینی تمام شد. 

در بازی رفت آلومینیوم میزبان بود که تراکتور با چهار گل نعمتی، عبدی، رستمی و حسین‌زاده برد. بازی برگشت در همین ورزشگاه فروردین امسال ۱-۱ مساوی شد. هاشم نژاد برای میزبان و موسوی برای آلومینیوم گل زدند. نکته جالب اینکه تراکتور در تمام مسابقات خارج از خانه این فصل خود به پیروزی رسیده و تنها به دلیل نتایج ضعیف خانگی از صدر فاصله گرفته است.



فولاد خوزستان - سپاهان؛ هدیه یحیی به پرسپولیسی‌ها؟

فولاد یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی مقابل تراکتور در تبریز، فرصت صدرنشینی موقت با برد برابر آلومینیوم اراک را داشت اما با شکست چهار بر دو در اراک پا به این مسابقه می‌گذارد. در سه بازی اخیر، فولاد همواره مقابل سپاهان شکست خورده‌ و یحیی گل‌محمدی در ادامه روند تیم خود به دنبال قطع کردن نوار بردهای سپاهان در اهواز است. در طرف مقابل، سپاهان برخلاف مسابقات آسیایی روزهای بدی را در لیگ پشت سر نمی‌گذارد و در صورت پیروزی، می‌تواند با یک بازی بیش‌تر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول برگردد. 

مورایس و سپاهان با توجه به شکست بدی که در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کردند، حال و روز خوبی ندارند و حالا برای تلافی شکست تلخ بازی رفت مقابل الشارجه باید روحیه خود را با دو پیروزی مقابل فولاد و آلومینیوم اراک بالا ببرند تا با روحیه‌ای مضاعف بتوانند امید خود را برای صعود در گروه لیگ قهرمانان حفظ کنند. بنابراین نتیجه بازی با فولاد و برتری مقابل این تیم برای سپاهان بسیار مهم است، نتیجه‌ای که هم صدرنشینی را به همراه دارد و هم افزایش روحیه تیمی را برای زرد‌های اصفهان. 



برچسب ها
کد خبر : 16654
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار