21:55
0
کد خبر : 16684

مورایس: نباید چنین گل‌هایی را دریافت می‌کردیم

سرمربی سپاهان در خصوص تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان صحبت کرد.

مورایس: نباید چنین گل‌هایی را دریافت می‌کردیم
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سپاهان در هفته نهم لیگ برتر ایران مقابل فولاد در یک دیدار جذاب با نتیجه دو بر دو متوقف شد.

ژوزه مورایس در پایان بازی این دیدار را یکی از مسابقات جذاب و باکیفیت لیگ ایران دانست.

تساوی در خوزستان 

بازی زیبایی بود، شدت خیلی خوبی داشت و همیشه در خوزستان بازی‌ها زیبا، با شدت بالا و رقابتی است. هر ۲ بار جلو افتادیم و لیاقت نیمه اول بهتری را داشتیم، ۲ گل زدیم، ۲ گل خوردیم که به خاطر بازیکنان باتجربه‌ای که در خط دفاعی داشتیم، نباید می‌خوردیم. نیمه دوم به روند خود ادامه دادیم و موقعیت ساختیم. به نظرم ما بهترین موقعیت گلزنی یعنی ۲ موقعیت با دروازه خالی داشتیم. به هر حال، به بازیکنان تبریک می‌گویم. بازیکنان خیلی تلاش کردند که گل سوم را بزنند، داریم رو به جلو و در یک مسیر خوب پیشرفت می‌کنیم.

انگیزه حریف و اشتباهات دفاعی

 بازیکنان فولاد خوزستان انگیزه بردن داشتند و اگر بازی را می‌برند، به بالای جدول می‌رسیدند. الان هم با کسب امتیاز این بازی، ۲ امتیاز با ما فاصله دارند. فولادی‌ها انگیزه بالایی داشتند، خوب دفاع می‌کردند و ضدحمله می‌زدند. در لیگ ایران بیشتر تیم‌ها دفاع و ضدحمله می‌زنند. در ضدحمله گل نخوردیم و در موقعیتی گل خوردیم که می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. ۲ گل خوب زدیم، ۲ گل خوردیم که به دلیل حضور ۳ مدافع باتجربه تیم، نباید این گل‌ها را دریافت می‌کردیم و این موضوع، غیر طبیعی بود.


برچسب ها
کد خبر : 16684
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار