21:38
0
کد خبر : 16683

حسین‌زاده اسکوچیچ، ستاره درخشان تیم کهکشانی

امیرحسین حسین‌زاده در ادامه روزهای خوب خود در دیدار با آلومینیوم اراک دو بار پاس گل داد.

حسین‌زاده اسکوچیچ، ستاره درخشان تیم کهکشانی
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تراکتور با دو گل در هفته نهم لیگ برتر آلومینیوم اراک را شکست داد.

مانند دیگر مسابقات این فصل، امیرحسین حسین‌زاده بار دیگر ستاره تراکتور در این مسابقه بود و با دو پاس گل، زمینه‌ساز اولین پیروزی خانگی فصل تیمش شد.  او در این فصل لیگ، ۴ گل را هم به ثمر رسانده است و پس از مسابقه با آلومینیوم، صحبت‌های جالبی را انجام داد.

حسین‌زاده در خصوص درخشش مقابل آلومینیوم و پیروزی تراکتور گفت: «من وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. اگر موقعیتش باشد، پاس می‌دهم و اگر موقعیتش باشد، گل می‌زنم. این بی‌انصافی است که برخی می‌گویند فقط می‌زند. زمانی که شرایطش باشد پاس می‌دهد. فوتبال است و من هم یک مهاجم هستم. در کل دنیا مهاجم‌ها باید خودخواه باشند و ضربه دروازه بزنند. ما هم شانس‌مان را امتحان می‌کنیم و گاهی گل می‌شود و گاهی نمی‌شود. باز هم از بچه‌ها بابت بازی خوبی که انجام دادند، تشکر می‌کنم.»

او درباره اینکه موثرترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران است افزود: «در زندگی هیچ چیز برای من دور از دسترس نبوده است. من روزهایی را گذرانده‌ام را که شما در خواب هم نمی‌دیدید. شرایط بدی را در زندگی‌ام گذراندم و از صفر تا صدی داشتم که فکر نکنم شما در زندگی‌تان تجربه کرده باشید. همیشه سعی کردم که در بهترین شرایط خودم باشیم. گاهی اوقات بدشانسی سراغم می‌آید و آنطور که می‌خواهیم نمی‌شود، اما تلاشم را کردم که بهترین خودم را ارائه بدهم. امسال هم خدا را شکر می‌کنم که شرایط اینطور پیش رفته است. امیدوارم اول تنم سالم باشد و دوما بتوانم همین روند را ادامه بدهم.»


برچسب ها
کد خبر : 16683
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار