20:38
0
کد خبر : 5163

فولاد 0 - 1 مس؛ محرم فولاد را در حرارت منطقه خطر نگه داشت

مس رفسنجان با تک گل سعید واسعی به تیم سابق خود، فولاد خوزستان را شکست داد و قرمزهای خوزستان را در شرایط بحرانی جدول حفظ کرد.

فولاد 0 - 1 مس؛ محرم فولاد را در حرارت منطقه خطر نگه داشت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ درهفته بیست‌و‌چهارم لیگ برترفولاد خوزستان در شرایطی به مصاف مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای فولاد رفت که بعد از شکست هفته قبل خود مقابل شمس‌آذر به انگیزه کسب امتیاز حیاتی این دیدار پا به چمن سبز ورزشگاه گذاشت. شاگردان عبدالله ویسی که در ۶ بازی اخیر طعم پیروزی را نچشیده‌اند از تیم حاضر در منطقه خطر لیگ هستند و خطر سقوط به دسته اول را به شکل جدی حس می‌کنند.

از طرفی مس رفسنجان هم که تا به اینجا همچنان تحت هدایت محرم نویدکیا متحمل شکست نشده است در هفته گذشته مقابل پیکان نتوانست سه امتیاز بازی را دشت کند و برای بهبود رتبه خود در جدول به انگیزه پیروزی به استان خوزستان سفر کرد.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، محمدرضا غبیشاوی، محمد علی‌نژاد، محمد عسکری، ابراهیم حصار

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده

شرح اتفاقات مسابقه:

دقایق زیادی از نیمه اول هر دو تیم سعی بر کسب مالکیت توپ و بازی کنترل بازی را داشتند و قصد ایجاد موقعیت روی دروازه همدیگر داشتند که موفقیت در این موضوع نبودند.
شاید مهمترین موقعیت بازی در نیمه اول روی حرکت ترکیبی هافبک های فولاد شکل گرفت و بازیکن سوریه‌ای آنها ابراهیم حصار روی یک شوت فنی می‌رفت که دروازه مس را باز کند که حامد لک با واکنش مناسب خود خطر را دفع کرد
نیمه دوم اما داستان بازی کاملا متفاوت شروع شد و موقعیت های جدی تر و خطرناک تری روی دروازه ها شکل گرفت. اما این برای باز شدن گره بازی کافی نبود و ریتم بازی را تند کرد.
سرانجام قفل دروازه ها در دقیقه 56 و روی حرکت بازیکنان مس رفسنجان و سانتر خوب فرشید باقری به محوطه جریمه فولاد و پاس سجاد شهباززاده به سعید واسعی  دروازه شهاب گردان را بازیکن سابق این تیم باز کرد. واسعی به نشانه احترام پس از به ثمر رساندن گل، به شادی و خوشحالی نپرداخت.

گل مس رفسنجان تیم فولاد را به تکاپو انداخت و حملات جدی تری روی دروازه حامد لک ساخته شد. اما بی دقتی مهاجمان موقعیت ها را یکی پس از دیگر هدر داد.


در دقیقه 68 تیم فولاد روی یک ضدحمله خطر جدی را می رفت که ایجاد کند که داور با اعلام خطای هند از بازیکن فولاد موقعیت را خنثی کرد که این تصمیم اعتراض کل تیم فولاد را در پی داشت. 
بلافاصله بعد از این موقعیت فولاد سجاد شهباززاده با فرار خود به قلب خط دفاع  خوزستانی ها زد و در موقعیت تک به تک با دروازه بان با ضربه‌ای عجیب توپ را به بیرون زد.
دقایق پایانی بازی با حملات پرفشار فولاد دنبال می‌شد و حتی آنها شانس باز کردن دروازه را در موقعیتی روی اشتباه حامد لک و ضربه شیمبا داشتند که کاپیتان رامتین سلیمان زاده دروازه مس رفسنجان را نجات داد.

شاگردان محرم نویدکیا سرانجام پس از 3 بازی پیروزی مهمی را در خوزستان کسب کردند و با این نتیجه 30 امتیازی شدند و در رده نهم جدول ایستادند. اما این نتیجه برای فولاد آنها را همچنان با 21 امتیاز در رده سیزدهم جدول نگه داشت و ادامه مسیر لیگ برای فرار شاگردان عبدالله ویسی از منطقه خطر و سقوط سخت خواهد بود.

برچسب ها
کد خبر : 5163
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار