09:30
0
کد خبر : 15625

پرونده مافیایی فوتبال ایتالیا؛ سیمونه اینزاگی مورد بازجویی قرار گرفت

پس از اتهام همکاری میلان و اینتر با گروه‌های مافیایی، سیمونه اینزاگی توسط پلیس برای توضیح فراخوانده شد.

پرونده مافیایی فوتبال ایتالیا؛ سیمونه اینزاگی مورد بازجویی قرار گرفت به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پلیس ایتالیا روز چهارشنبه سرمربی اینتر را در رابطه با تحقیقات جنایی پیرامون ارتباط بین هواداران افراطی این باشگاه و گروه‌های جنایی سازمان‌یافته، مورد بازجویی قرار داد. 
دو منبع مطلع این موضوع را تایید کردند و اعتقاد داشتند که سیمونه اینزاگی تحت تعقیب قرار ندارد و به عنوان یک شاهد به سوالات پلیس ایتالیا پاسخ داده است. هفته‌ گذشته پلیس ایتالیا ۱۹ هوادار افراطی مرتبط با اینتر و میلان را دستگیر کرد که بسیاری از آن‌ها مظنون به ارتباط با «ندرانگتا»، بزرگ‌ترین گروه مافیایی اروپا بودند. 


در یک حکم بازداشت ۵۶۸ صفحه‌ا‌ی، دادستان جزئیاتی از نحوه‌ تماس تلفنی مارکو فردیکو، یکی از هواداران افراطی اینتر، با اینزاگی اندکی قبل از فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ برای درخواست از او برای لابی کردن مدیران باشگاه برای اختصاص بلیت‌های بیشتر به گروه هواداران ارائه داد.

مطابق اعلام دادستان پرونده، اینتر و میلان به عنوان شاکی ظاهر شده‌اند اما باید روابط خود با هواداران را بررسی کنند. این دو باشگاه روزنه‌هایی برای نفوذ گروه‌های مافیایی فراهم کرده‌اند. 

اینتر در پاسخ به این گزارش از اظهار نظر خودداری کرد اما جوزپه ماروتا گفت که به همکاری با مقامات ایتالیا ادامه خواهد داد. 
برچسب ها
کد خبر : 15625
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار